dysan

Multimédia szokott, és szokatlan módon játékokkal vegyítve, képekkel illusztrálva, és videókkal kiegészítve.

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Címkék

Rovatok

Friss topikok

Linkblog

A Vírusok

2008.10.03. 22:42 | Dys | Szólj hozzá!

Címkék: vírusok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ki az aki nem kapott vírust még?Az első az ügyes.2 lehet vagy nem használja a gépét,vagy a Nasa-nál dolgozik.Téma ide vagy oda vannak és kész.Hát erről írnék nektek pár mondatot ami érdekes lehet.Pár hete kaptam vírusokat,mondhatnátok pfff antivirus és kész si.Persze viszont ezt az édes kis pakkot a Microsoft küldte nekem "ajándékba".Kemény csávó voltam antivrus azt kész is.Nem.a vírusok amiket kaptam a fele a registryben "foglalt helyet"a másik része csak hogy ne unatkozzak akkor aktivizálta magát ha bátro voltam és irány a net.Most jön a lényeg mint technikás szoftveres használjunk antivurs progit és kész is.hja ezt figyi:Norton,Kapersky,Eset(alias nod32),Panda,Avast olyan simán átengedte mnt ha ott sem let volna.Végül a Spyvare terminátor nevű ingyenes progi elkapta.Hurrá mondhatnánk.Nem.Javítani nem lehetett,A karanténból ugyanúgy visszadobta magát hőn szeretett helyére,tehát ez sem volt jó.Kis idő elteltével elkezdtek eltűnni az ikonok a desktop-ról hehehe és olyan lett a gépem mintha a procit 2db 1,5 voltos elemmel hajtanám tehát lassú lett.Mivel nem volt mit tenni nem is foglalkoztam vele.Persze azért rendes volta M...soft kaptam ajándékba olyan vírusölőt am leszedi ezt írták ők hejjehuja gyerünk. Ok hasít is a kereső(megúsztam gondoltam én)Nem a keresés után közölte a progi 1.000.000 vírus van a gépemen hehehehe mókás nem?Ha mindent összeadok akkor sincs még 500.000 fájl se a gépemen.Beleértve a a registryt is.Ideg méreg,meg miden voltam csak nyugis nem.Ekkor az összes felmenőjét és lemenőjét elszíttam Billy fiúnak.Méreg jött az anyázás és format C: hát ennyi újratelepít stb...Ok király vagyok gondoltam. Nem nem!!! 2 Vírus azért a cmos-ba is megpihent nehogy máááá unatkozzak.Tájékoztatói jelleggel kaptam ilyen ötletet:gemkapcsot dobjak az alaplara és jó lesz.Igen?Kinek?Hja vehetsz új alaplapot mivel egy laza kis rövidzárlatot okozhatsz.Itt felhívom laikusok figyelmét hogy a mai alaplapok el vannak látva cmos törlő progival melyet boot-nál aktivizálhatsz.Ellentétben 20-30-ezer forintos kiadással szemben.Az illető aki mondta nekem sajnos nincs teljesen tisztában az alaplap jelentésével...Ugyanis mivel az alaplapodon nyugszik minden(a szó szoros értelmében)PCI VGA,esetleg Hangkártya,LAN,és a különböző perifériák ezeknek szintén akkor annyi(mondhatnánk azt is hogy amit az alaplap vezérel vége)Így új gép stb..Szóval nem érdemes kísérletezni vele.Humánusabb az én verzióm.Egyébként ha vírusölő vagy kereső vagy nevezd aminek szeretnéd én az Avast-ot javaslom mert,kevés mem-et zabál és nem lassul a net sem letöltés sem pedig adatátvitel szempontjából.Persze ezt mindenki maga dönti el.Egy biztos,Érdemes kissé lassabban netezni, hogy ezeket a problémákat elkerüljük. A következők érdekesek az ms player alias Microsoft multimedia player upgrade-t kaptam és láss csodát ajándékot kaptam tőlük az Ms player "támogatói" a következők voltak, netsky blueeye trojan fraud tool**hehehe MS antivírus 2x backdoor.w32 a blueye.msv e-worm a netsky trojan adclick sys 32 trojan regc trojan.pacer vcatch slagent media update hehehehe MS player trojan agent 2731279 2x nyah ennyit ezekről egyéb kérdéssel kapcsolatban e-mailben szívesen válaszolok ha van még ezek után vannak,lennének. hehehe a programok ingyenesen eltölthetők a következő helyekről AVAST ESET NOD32 PANDA kAPERSKY NORTON Vannak próbaverziók is de itt általában azok a programok vannak melyre nem kell engedély hiszen úgy alkották meg hogy otthoni használatra 1 db ilyen program ingyenes.Ha fenti lányok gyógyítanák a gépem éjjel-nappal gyüjtögetném a vírusokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://dysan.blog.hu/api/trackback/id/tr89695196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása